| 4 Respons Terbuka ]




Wah, KISAS udah punya lagu!,"saya terkejut bercampur bangga. Bagus. Bagus sekali. Ketiadaan lagu sebelum ini memang saya rasai apabila menyertai Pertandingan Bola Keranjang Hari Kecemerlangan SBP Zon Tengah 2007 di SMS Kuala S'gor.

Sejurus selepas pendaftaran, peserta-peserta lain (dari sekolah lain ler...) berbaris di hadapan tiang bendera menaikkan bendera sekolah masing-masing sambil menyanyikan lagu sekolah masing-masing. Kami tercengang-cengang sambil memikirkan

"Aaa....sudah...perhimpunan sempoi gler. Lagu sekolah mana la ader..."

Ketika itu, saya pun sudah lupa entah siapa yang memberi cadangan untuk menyanyikan lagu BADAR yang dieditkan sedikit. HEH~~~. Ada ke patut. Memang segan ler time tu. Kontinjen


KISAS ramai-ramai berkumpul di tempat laluan pejalan kaki berhadapan dengan masjid sekolah tu (pasal nak berkumpul dengan muslimat ler nih...) berlatih menyanyi 'lagu sekolah'...Sesuatu yang belum pernah kubuat sebelum ini selepas zaman sekolah rendah.

Mana tidaknya, SMKA Falahiah pun tiada lagu. Waktu duk KISAS, KISAS pun xder lagu...
Adeh...zaman sekolah menengahku yang menarik....

SEMOGA MEMBERI SEMANGAT

Jadi, saya mengharapkan agar natijah yang baik melimpah ruah dengan 'keberadaan' lagu KISAS...

Enjoy it!


4 Respons Terbuka

Unknown said... @ February 26, 2008 at 2:38 AM

hurmmn..bleh thn pemikiran minda kau.. aku da cerna ayat2 yang sedap2..hoho

h a r i z, H said... @ February 28, 2008 at 3:24 PM

haha...main cerna je ayat org...reka ler style sndiri...hehe

Unknown said... @ March 10, 2008 at 3:26 PM

aku da ade corak ekspressi idea aku sndr....ko ah yg mniru..

h a r i z, H said... @ March 10, 2008 at 5:16 PM

x kesahla....ko ckp ak meniru, ak x ckp ko mniru, ape2 aje...sme2x ade otak...

Post a Comment