| 0 Respons Terbuka ]

Ltar Masa: Petang kelmarin
Latar cuaca: Hari yang panas
Latar masyarakat: Aku yang pemalas
------------------------------

Ibu: Tolong siram pokok keliling rumah
Aku: Hrmm...ok

Dalam-hati-masa-siram-pokok: 1.Aiseh...apasal la banyak sangat pokok keliling rumah ni...
2.Aiseh...apasal la luas sangat kawasan rumah ni...
3.Aiseh...bila nak sambung ngadap-komputer-biar-sampai -bengkak-mata nih (Nota:aku sedang mengadap komputer bilamana aku ketika aku on call-siram all those needy pokok)


Latar masa:Petang semalam
Latar cuaca: Hari yang mendung
Latar masyarakat: Aku yang mengada2
--------------------------------

Ibu: Tolong siram pokok keliling rumah
Aku: OK

Dalam-hati-masa-siram-pokok:1. Yaahhoooo...apsal best sangat siram pokok ni?
2. Apsal nak hujan lak hari ni? Aiseh...x leh siram semua pokok la...klu aku siram semua, nanti hujan nak siram ape?
3. Mari sini rakan-rakan, bawak semua pokok2 anda, biar saya siram....


Latar Masa: Hari ini
Latar cuaca: [Maaf, lupa beli temperature punya "meter"]
Latar Masyarakat: Aku yang.................
---------------------------------------------------

Aku: Haih, malasnya siram pokok....



Sah, aku memang manusia

*sigh*

0 Respons Terbuka

Post a Comment