| 2 Respons Terbuka ]

Aku nak menulis. Tapi, ada saja masalah. Aku nak mendalami sesuatu isu, tapi, banyak lagi buku Fisiologi dan Anatomi aku tak dalami dan hafalkan. Sebab itu, sekarang ini, aku asyik saja berselindung [er, invi ym lah ni]. Tambahan, aku ada satu projek agak penting. InsyaAllah, kalau dah siap semuanya nanti, bolehlah aku khabarkan. Malas aku jadi mulut becak kerja lecah. Buruk, kan? Untuk mengelakkan kau orang mati kebosanan dan kebencian bila masuk laman ini, nah ambil ini. Usha puas-puas.

old is gold

Isolated


Lokasi: Tasik Ohrid, Ohrid, Republik Macedonia.
Penerangan: Berfikir dan menganalisis sendiri itu jauh lebih bagus, bukan? Orang yang pandai bukan hanya dapat membaca tulisan, tapi juga gambaran. Ewah.


[dikemaskini]

Disebabkan aku sedang menonton filem Stephen Chow saat ini, mari aku bagi kau orang hadiah. Link untuk memuat turun The Lucky Guy lakonan Stephen Chow. Haha. Belah atas kata sibuk, tapi, nak buat macam mana, aku kipas-susah-mati Stephen Chow.

http://rapidshare.com/files/58344952/SC_-_TLG.part1.rar
http://rapidshare.com/files/58347194/SC_-_TLG.part2.rar
http://rapidshare.com/files/58349489/SC_-_TLG.part3.rar
http://rapidshare.com/files/58351952/SC_-_TLG.part4.rar
http://rapidshare.com/files/58354174/SC_-_TLG.part5.rar
http://rapidshare.com/files/58356325/SC_-_TLG.part6.rar
http://rapidshare.com/files/58358360/SC_-_TLG.part7.rar
http://rapidshare.com/files/58358564/SC_-_TLG.part8.rar

Kod: stephenchow


Ok. Salamat. Bai.

2 Respons Terbuka

-syaima~ said... @ March 5, 2009 at 8:26 PM

gambar yg kat atas tu ----> wow~


gambar yg kat bawah tu -----> WOW!! WOOWW!! WOW! (mandibular droping view! kamera pe tuh?~)

H a r i z H said... @ March 5, 2009 at 8:34 PM

tq. er, kamera apa? P&S saja. digital biasa. Samsung L100. g la usha kat google.

erm, aku sharpenkan sket, sebab tak berapa nak sharp kamera aku tu.

Post a Comment