| 5 Respons Terbuka ]

Sambil duduk berbosan-bosan ni, aku pon rasa macam tak sah kalau tidak meng'apreciate' kawan-kawan sebilik aku di KISAS dulu. Jadi, dibawah ini aku senaraikan nama sesiapa sahaja yang pernah sebilik dengan aku.


BILIK 2006

ASPURA KISAS

D 103

1. Mohd Ammar Bin Rosli 10 A





2. Megat Ibrahim Islahuddin Bin Megat Iskandar 10 A





3. Ahmad Fikri Bin Ahmad Nazari a.k.a Tok Siak 8 A




BILIK 2007

ASPURA KISAS

D 103

1. Abdul Hakim Bin Ameluddin (singgah kejap, ganti Fikri Nazari) 12 1A


2.Ikram Hakim Bin Zulkifli (ganti Hakim yang duk bilik aku 2 hari je) 12 A



no. 9= ikram hakim a.k.a kere. no. 11 tu sper ek???


B 303 (Waktu SPM, ni bilik aku)

1. Husaini Bin Utama 12 A




2. Muaz Bin Roslan 10 A




3. Ahmad Safwan Bin Amran 8 A




Bilik Di SMS Dungun, Dungun(Waktu Pertandingan Inovasi Sains, geng aku ler ni)

1. Ahmad Taufiq Bin Abdul Razak 12 A

sorry peaek, aku x dok gmba mu! (saper yg ade gmba taufiq tg better, bg kat aku, ok?)


2. Mohd Wafiy Ariffin 10 A





Bilik Di PSPN Selangor, Shah Alam


1. Mohd Aiyad Bin Jalizan 12 1A


muahaha fizi....aku discriminate ko....jom fokus kat aiyad je...


p/s: Klik pada setiap gambar untuk membesarkan imej


Hoho....inilah budak-budak bertuah yang pernah sebilik dengan aku dari tahun 2006 sehingga 2007. Tahniah pada korang semua.

5 Respons Terbuka

Ditaur said... @ April 1, 2008 at 10:23 AM
This comment has been removed by a blog administrator.
fiQ said... @ April 1, 2008 at 1:05 PM

virus lagi ker atas tu???
konpius ak

harizhazwan said... @ April 1, 2008 at 1:05 PM

hoho...spam kat atas...jgn klik....
cari virus n nahas je...

THeTHouGHTs said... @ April 2, 2008 at 6:21 AM

tiru aku

harizhazwan said... @ April 2, 2008 at 2:10 PM

ak dah buat sblm ak tgok yg ko pnyer r...

Post a Comment