| 0 Respons Terbuka ]


Aku surfing internet. Aku jumpa benda dah lapuk. Tapi, aku rasa evergreen kot. Ghope-ghopenya,

Daddy Pinku "Sayang" dah ada blog...
maju betul orang tua ngokngek nih...
Jom Sama-sama kita "mengimarahkan" "Wilayah Maya" Kerajaan Langit nih...

http://www.theskykingdom.blogspot.com/





dan, ini satu lobang tikus untuk kamu kamu menunjukkan rasa "kechenta'an" kamu terhadap Pak Cik Pin kita nih...

Kami "Sayang" Ayah Pin!!!




Buat Daddy Pein [gler glamour nama]; kamu ni ngokngek dan nakal lah...shhh...duk senyap2..kubur tengah panggil kamu tuh.Kamu bising, macammana mahu dengar kubur panggil.




Nota catatan aku; Bo**h betul s**l siapa yang buat blog ni. Takde keje. Sedih aku. Mungkin ni la salah satu kesan buruk menganggur. Mereka yang sentiasa direjek ketika membuat appealing untuk kerja akan buat benda2 bodoh macam ni, atau lebih tepat, kamu sahaja moderator blog Kerajaan Bayangan Terapung [Kerajaan Langit]. What the heck are you talking for the behalf of that sucking old folk, huh? You'd better get off and seat back in your kindergarten's chair and listen to your teacher. Ini tak, mahu juga buat benda-benda yang meng"harum"kan nama sendiri. Oh ya, lupa pula abang yang kamu ni, masih lagi bodoh2 kerbau. Adik, shhhh!!!! Duk diam2 kat umah dan jangan nakal-nakal tau!

0 Respons Terbuka

Post a Comment