| 4 Respons Terbuka ]

Sudah lama gila aku tak tulis sesuatu di blog ini. Akhir-akhir ini pun aku main letak gambar saja. Entah, aku pun tak pasti. Writer's block jugakah atau sebab lama sangat berjalan, tinggal penulisan sampai dah lupa agaknya macam mana nak menulis. Cet, poyo gila. Baru berapa hari saja dah guna ayat golongan veteran macam Pele yang sekarang konfem tak boleh menggelecek aku. Tak apa. Bagilah aku can nak bagi alasan.

Sebab otak sekarang 'hang' sekejap nak menulis panjang sikit, aku buat aktiviti untuk kau orang undi. Mana lagi baik punya gambar?

flying up away

vs


Fly away

Dua-dua burung, dua-dua sepia dan dua-dua aku conteng merepek bagi buruk gambar. Amacam? Boleh undi tak ni?

p/s: tajuk mesti panas nak panggil-panggil orang ni.

4 Respons Terbuka

Anonymous said... @ February 21, 2009 at 4:58 PM

first

www.katobengke.com said... @ February 22, 2009 at 10:01 AM

kamu fotografer yah...

Anonymous said... @ February 25, 2009 at 8:13 PM

mula2 tgok y 2nd tu je mmg suke y tu.(entri lepas kot)
tp bile dibandingkan,y 1st nmpk lebih
ada jiwa.
so,the 2nd one tersingkir.ho2.

h a r i z, H said... @ February 25, 2009 at 8:48 PM

k

tq atas undian itu

katongkabe
xdela sampai kerja tetap. suka-suka saja

silent viewer
haha. cam realiti tv plak men singkir2 eh. err, btw, ni sape eh silent2 viewer ni?

btw, tq :)

Post a Comment