| 10 Respons Terbuka ]

P1291276
Tarbiah yang dijalankan kepada anak-anak kecil di Damascus, Syria

SDC13337
Institut Ahmad Kiftaro, Masjid Abu Nor,Damascus, Syria


Dari membina kepercayaan, membina manusia, sehingga membina identiti. Kemudian, membina tamadun. Membina keamanan. Muhammad S.A.W, besar jasanya. Moga kita menghayati hari kelahirannya. Allahumma Solli 'Ala Muhammad.

Cukuplah mereka menulis, aku menggambarkan dan memberi foto sahaja. Tulisan itu dicipta bukanlah sebagai alat untuk meletihkan penulis.


SDC13510
Ruang dalam Masjid Biru

SDC13489
Masjid Biru, Istanbul

10 Respons Terbuka

aQila Aini said... @ March 9, 2009 at 4:00 PM

masjid biru, ouh, cantik sungguh kan?

tak terkata aku~

H a r i z H said... @ March 9, 2009 at 4:03 PM

aQila

erm. cantik. sangat cantik. cam tak tahu nak kata apa.

Ahmad Saifuddin Amran said... @ March 10, 2009 at 6:15 AM

Ada pembina, mesti ada blueprintnya, dan sudah tentu ada arkiteknya.

H a r i z H said... @ March 10, 2009 at 2:13 PM

Saifuddin

erm.alQuran dan Allah SWT.bukan?

nik uqbah said... @ March 10, 2009 at 7:10 PM

short term memory lost.

aku dah jumpa. hee~

Tulisan itu dicipta bukanlah sebagai alat untuk meletihkan penulis.

haha. sedap. sebab tu leh ingat. tapi terlupa tuan punya skrip. hehe.

H a r i z H said... @ March 10, 2009 at 7:33 PM

nik uqbah

isk.isk. kau menduakan diriku dengan zuhair. sedih hati aku.nak nangis ah.

nik uqbah said... @ March 11, 2009 at 4:53 AM

hariz.

paling kurang letak lah benda ini[haha/hehe/hihi]

[hua hua] boleh juga.

sekurang kurangnya aku tahu yang kau hanya main main.

en,tak baik ah gaduh2.salam2. haha. erk, macam tak seryes lak.

ok. maaf banyak banyak. boleh?

H a r i z H said... @ March 11, 2009 at 9:03 AM

uqbah

kau pernah tengok cerita afdlin shauki dan stephen chow tak? ha, aku cuba nak buat macam diorang lah. adeh, tak menjadi rupanya. =.=!

perlu usaha lebih lagi, kan??? (muka penuh semangat, habis keluar segala urat di muka.)

ema songall said... @ March 13, 2009 at 4:11 PM

owh.
terujanya tgk architectual detail Blue Mosque tue.
hopefully i can touch my feet there too.
Amiinnn!

H a r i z H said... @ March 13, 2009 at 4:29 PM

ema songall

hehe. itu baru sikit je. bahagian yang memang orang tak capture gambarnya. dan, masjid biru memang cantik.

insyaAllah, bolehnya sampai. Turkey terlampau banyak tempat yang menarik. Istanbul kalau nak betul2 pergi semua tempat pun, seminggu tu tak jamin pergi semua la. heheh.

Post a Comment