| 9 Respons Terbuka ]

Memang aku tak sempat nak pergi berphotohunting di ladang gandum. Aku rasa, bukan masalah besar pun sebenarnya, kalau nak pergi. Nak balik ke rumah, masalah sikit, mungkin. Kemudian, masa perlu aku cari. Itu masalah utama. Ini buat aku jadi tak keruan bila memikirkan tak lama lagi, nak masuk musim panas. Padang luas menghijau di kawasan berbukit-bukit ni, bukan senang nak cari di Malaysia. Ala-ala sawah padilah juga sebenarnya, tapi, lainlah sedikit. Ditambah pula, dengan adanya rumah-rumah Arab.

Tapi, paling kurang, aku makin keruan nampaknya malam ini. Tadi, masa pergi jogging, sempatlah aku berseni-seni sebentar dengan bunga liar dalam 15 minit, memandangkan nak masuk maghrib. Jadi, adalah beberapa hasil tangan aku yang tak seberapa. Satu dulu, sudah cukup, bukan? Yang lain, lain kali. =p

Stalker
Question: Is stalking a crime?

9 Respons Terbuka

joegrimjow said... @ April 29, 2009 at 11:57 PM

untukku??
ku bahagiaaa

aQila Aini said... @ April 30, 2009 at 12:02 AM

erk? itu rama2 kah?

H a r i z H said... @ April 30, 2009 at 12:10 AM

joe,

wawah, kau bahagia, ku jua turut sama. wakaka.


aQila,

erk! adoi. kan aku tulis bunga tu?

aQila Aini said... @ April 30, 2009 at 12:14 AM

hahaha! sengal! aku macam nampak itu rama2 je. hhahahahah!

H a r i z H said... @ April 30, 2009 at 12:18 AM

wah. aku tak pasti, siapa patut kecewa sekarang. ko ke aku ah?

aQila Aini said... @ April 30, 2009 at 12:22 AM

haha. betullaaa.. nampak macam rama2 mula2. tapi, bila aku perhatikan betul2, aah, bunga. nampak tangkai hijau ;)

H a r i z H said... @ April 30, 2009 at 12:24 AM

wakaka. gambar2 lain akan menyusul.

emma songall said... @ April 30, 2009 at 3:49 PM

usually they lead to crime.
but stalking a good thing act.
klu ke arah yang baik la kn.
LOL

H a r i z H said... @ April 30, 2009 at 4:42 PM

haha.
suma pun baik kalau ke arah kebaikan kan?
eh, igt da nak buat award tu, tapi apasal tak boleh paste kat blog ni?
xde embed link ke?

Post a Comment