| 7 Respons Terbuka ]

Tadi, baru Najib naik jadi Perdana Menteri. Secara tradisinya, siapa yang jadi Presiden UMNO, dialah yang jadi Perdana Menteri. Elok pula tak ada orang nak cabar dia jadi Presiden UMNO, senang-senang sajalah dia jadi Perdana Menteri. Tunggu Pak Lah turun saja. Tapi, itulah, aku rasa kalau Rozaili bertanding merebut kerusi Presiden UMNO, pasti Rozaili menang. Terus jadi Perdana Menteri. Iyalah, dia mana ada kes bunuh orang. Tak pernah pula cari model-model "panas". Mongolia tak pernah pergi. Cakap, pandai. Organic Chemistry, boleh tahan markah. Rozaili ni pula orang Kepala Batas, orang kampung Pak Lah. Konfem Pak Lah senang perut melihat pengganti dia orang Kepala Batas juga. Malangnya, Rozaili tak berbuat demikian. Kecewa aku dengan kau Rozaili.

SDC13492
Boleh jadi model

SDC13765
Cari-cari Rozaili. Jangan cari aku, sudahhhh!




Ha, kau orang tak mahu sokong Rozaili dalam melawan Najib? Hahaha.



p/s: Jangan marah aku Rozaili ;p

7 Respons Terbuka

aQila Aini said... @ April 3, 2009 at 4:18 PM

erk. *tak tau nak komen apa*

p/s: saje nak menyemak. aku kan pengkomen tetap blog kau.

haha!

Atiqah said... @ April 3, 2009 at 6:29 PM

haha
bangga kalau rozaili jadi PM

hudasaffry said... @ April 3, 2009 at 7:11 PM

haaaaa, betol2, kenape laa rozaili x jadik perdana menteri..haish..
mcm2 sekarang..

H a r i z H said... @ April 3, 2009 at 7:12 PM

aQila

apsal tak tahu nak komen apa? komen je la, yeay, saya sokong! ke?


Atiqah

err,
tak kot. bimbang, mungkin... ;p

H a r i z H said... @ April 3, 2009 at 7:32 PM

huda

hahaha.
kalau dia jadi, lagi masalah kot. tapi, paling kurang, aku selalu dapat komisen, kan? (bukan coruption)

cato;patchi said... @ April 9, 2009 at 5:19 PM

lawa kerusi di situ. haha

H a r i z H said... @ April 9, 2009 at 5:45 PM

model kerusi, tak dak yang lawa? haha

Post a Comment