| 12 Respons Terbuka ]

Kalau kau perempuan, minum alcohol masa mengandung, ini anak ko dapat;

Mental retardation
Microcephaly
Joint anomality
Occular anomality
Short palpebral fissure
Intera-uterine growth restriction

Kalau ambil androgen;

Ambiguous external genitalia
Clitoris hypertrophy
Vary degree of masculanisation of female foetus

Haa! cari sendiri. Kesimpulan, jangan minum arak dowh. Khidmat masyarakat ini dibawakan khas oleh saya. Cewah.

Aku nak pi sambung hafal balik. Atas tu adalah rumusan 2 baris ayat dan ada berpuluh-puluh baris lagi dalam muka surat ni.

Ada dekat 1000 muka surat buku kena hafal untuk 40 soalan anatomy esok. Itu pun aku tak pasti masuk tak semua yang aku baca. Wah, ekzejeret. 40 soalan untuk lebih kurang 1000 muka surat yang padat dengan fakta.

Sebab tu aku masuk tandas pun bawa nota tadi. Bai.


Lagi satu, sapa nama Amelia maksudnya; complete absence of limb. Ha, jom gelak kat sapa nama Amelia.



Kesimpulan hari ini; studylah awal-awal. Kang sudah jadi biol macam aku. Pfft!


12 Respons Terbuka

Haru said... @ June 13, 2009 at 12:13 PM

semoga tenang damai abadi

aku pun nak gi study ni. tolong doakan jugak ye~
semoga tak timbul lagi keinginan nak terjun sungai nil

p/s: aku tak hafal number ATM. lalala~

[sakuradila] said... @ June 13, 2009 at 3:22 PM

yg nama AMELIA tu mmg terkezut bile bce..
kih3..
laptop aku dh xbg warning2 low disk space dah..syukran..
btw,tadi xde pon soalan dr table tu~

h a r i z, H said... @ June 14, 2009 at 7:56 PM

atiqah,

kes terjun sungai nil pe lak ni? ish, no ic pakwe ingat, no atm sendiri tak ingat. anak2 zaman sekarang...


adila,

ha. seb baik nama ko adila kan? . sia2 aku hafal macam2. benda len la jugak keluar. aih.

kotaklimasegi said... @ June 15, 2009 at 7:45 AM

sian pada org nama amelia..

btw, all the best..!!

almuhsineen said... @ June 15, 2009 at 11:20 AM

haha
aku tergelak2 tyme bce table tuh
kazen aku ade name amelia
hahaha

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said... @ June 15, 2009 at 12:45 PM

haha..bawak je notes dlm tandas..
standard la tu SEMANGAT nak belajar..hehe

hariz malas sign in said... @ June 15, 2009 at 1:11 PM

tenang2 semua ye.

arfahadnan,

ha, tu la. seb bek nama hang arfah, kan?


zul,

aku pun gelak gak. yes, bapak aku bagi nama best kat aku!!

penjenayah merah jambu,

masalahnya, SEMANGAT tu datang sehari dua sebelum exam. itu yg tetiba masuk exam rasa macam tak pernah baca buku langsung pun lagi. aih

Muhamad said... @ June 15, 2009 at 5:39 PM

kan da agak, fetal alcohol syndrome tak kuar.... THALIDOMIDE yang kuar...
so jgn ngada2 nak amek mende alah thali ni kalau rase2 taknak morning sickness....hek~

p/s anat susah kan?

sekali lagi, malas sign in said... @ June 15, 2009 at 10:13 PM

mende thalimonide? asal x keluar pun kat soklan aku. hahaha. tapi, siyes, aku rasa aku tak sempat baca thalimonide doe. aku kan pelajar "cemerlang". baca last minute. haha

As said... @ June 27, 2009 at 6:26 AM

er thalimonide atau thalidonide eh?
"sekali lagi malas sign in"..it cause deformities kot. Tahla tak blaja medic ;)

btw arak ni tak masalah major lg..merokok tu paling major..pergh..kaw kaw punye.

Penyelesaian senang je, tp dah authorities tamau wat..so..heh.

Aimi Syahirah said... @ July 4, 2009 at 7:53 AM

oh.
Medic Student, aren't u?

good! all the best!
a photographer in a doctor.
that's you
and that's what i wanna be.
May Allah Help :)

but looks tough enough huh?
huhu.

h a r i z, H said... @ July 4, 2009 at 12:43 PM

klu rajin sume senang kot. tapi nak jadi rajin tu sdiri susah gle kot

Post a Comment